Την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2024 διεξήχθη ο πρώτος αγώνας ποδοσφαίρου στα πλαίσια συμμετοχής του σχολείου στους Πανελλήνιους αγώνες ομαδικών αθλημάτων.
Την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο γήπεδο του Π.Α.Ο.Κ.. Οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του γηπέδου, φωτογραφήθηκαν και φώναξαν συνθήματα κατά της οπαδικής βίας.







