European and National Quality Label for etwinning project ‘Growth Mindset”

have implemented an interesting project on the development of students’ social skills, organizing various activities with your partners. The positive aspects were: – activities that resulted in common final products (e.g., presentations, ebooks, etc.) – teleconferencing communication – interaction and collaboration among students – evaluation and dissemination of the work.

For all the above reasons, you are awarded the Quality Label for your project! Congratulations and best wishes for your creative journey!

Yours sincerely, the National Support Organization for eTwinning Action.

 

 

Ευρωπαϊκή και Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το eTwinning έργο “Growth Mindset”

Υλοποιήσατε ένα ενδιαφέρον έργο με θέμα την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών, οργανώνοντας ποικίλες δραστηριότητες με τους εταίρους σας. Στα θετικά του σημεία ήταν: – οι δραστηριότητες που κατέληγαν σε κοινά τελικά προϊόντα (πχ παρουσιάσεις, ebook κ.α.) -οι τηλεδιασκέψεις επικοινωνίας -η διάδραση και συνεργασία των μαθητών – η αξιολόγηση και η διάχυση του έργου.

Για όλους τους παραπάνω λόγους σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας! Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στη δημιουργική σας πορεία!

Με εκτίμηση,

ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning.

Σχολική Βία και Διαχείριση Θυμού

Δράση πρόληψης Σχολικής Βίας και Διαχείριση Θυμού στη Β’ Λυκείου, ανά τμήμα, 6 & 7 Μαρτίου 2024 από την κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παίδων και Εφήβων, με θέμα “Σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση”.

Δράση στο πλαίσιο Αγωγής Υγείας

Την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024, στο αμφιθέατρο του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε Δράση Ευαισθητοποίησης και Ενημέρωσης των μαθητών της Α’ Λυκείου, στο πλαίσιο Αγωγής Υγείας σε Εθνικό Επίπεδο σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και ΥΠΑΙΘΑ, με θέμα “Σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα- Αντισύλληψη στην εφηβεία”, από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.

Αγώνες Βόλεϊ καθιστό

Σήμερα 29η Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας αγώνες Βόλεϊ καθιστό για να κατανοήσουν οι μαθητές μας τις δυσκολίες που βιώνουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Ταυτόχρονα πήραν μέρος και πρόσφυγες μαθητές μιας και στο σχολείο μας έχουμε τμήματα ένταξης προσφύγων. Οι μαθητές μας ήταν πρόθυμοι να συμμετέχουν σε αυτή την δράση και το ευχαριστήθηκαν.

Μετάβαση στο περιεχόμενο